ännu en död i svininfluensan

mamma berättade precis att en 21 åring här i norrköping nyligen dött av svininfluensan.. jag vill bara hoppa ifrån en bro. eller nej.. jag måste dusha. så jag ska dyka ner i badkaret! dock hade den här kvinnan lunginflamation samtidigt som svininfluensan och hon hade även drappats av den nya influensan A(H1N1) vad de nu än är? .. helt sjukt. kan den där jävla skiten försvinna eller? jag ska ta vaccinet i skolan den 1 dec. hoppas inte jag avlider i förväg :)

nae, dyka i badkaret var de ja. och vänta på att min zemer ska höra av sig på något konstigt vis. han har tydligen tappat sin telefon, så jag får inte tag i han. vet inte vart han håller hus heller för den delen.

vi hörs innan jag lägger mig. PUSS

Kommentarer
Anonym

AHHAH :D .. alltså AH1N1 är detsamma som svininfluensan AHAHHAH :D



Blogg: http://bilie.blogg.se/
2009-11-19 @ 18:52:39


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!