vill spränga min mage

idag vaknade jag vid 8, hoppade in i dushen lite fort och sen tog jag spårvagnen. mötte upp S & R sen vidare till skolan. på engelskan gick jag ut ifrån lektionen för att jag hade så jävla ont i magen, riktig mensvärk.. jag har aldrig haft så ont innan. det kändes som att jag skulle svimma, samtidigt ville jag spy. helt sjukt! var tvungen att stanna på svenskan, men efter en stund åkte jag hem! klarade inte av att vara kvar .. trodde jag skulle svimma påväg hem, i bussen också. helt sjukt! sen när jag kom hem gick jag till sängen direkt efter att jag hängt av mig jackan.. så vaknade jag nu, eller för en halvtimma sen. fortfarande världens värk.. ska ta en tablett nu..vill verkligen spränga magen, öppna den hahaha.. mamma håller på att laga mat nu, hon ska göra något med kebab Mmmhhh. jag åt bara en potatis me lite sås i skolan, för att jag hade så ont.. kunde inte ens äta :S och ( mat är kärlek ) hahaha. konstigt konstigt! så jag ska i alla fall äta strax. logga in på msn och se om Mr A är inne, för jag kan inte svara på sms. han är säkert översur på mig nu hahaha.

jag hör av mig senare :) ( om jag inte gör de så är de pga internet problem )
- förresten, tack ni som säger att min blogg är bra.
fick en kommentar igår av en tjej " bästa bloggen, älskar att läsa "
.. ville bara säga tack :) .. blir riktigt glad faktiskt!

ta hand om er. pusspuss

Kommentarer
Erika | foto & så mycket mer

Sv: tack så mycket! ;D



Blogg: http://enerikaz.blogg.se/
2009-05-27 @ 19:07:53


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!