Vecko Revyn, gratis

dagen började som sagt med att jag vaknade kl 06.00, satt vid datorn lite, läste lite bloggar. sen fixade jag mig lite fort och tog spårvagnen mot klocket för att möta sara ( missade bussen ) där efter upp till skolan. mycket skön skoldag faktiskt :) .. fick till och med bullar och saft hahaha, snäll lärare jag har! provet gick väl bra, bättre än förra i alla fall ( det var omprov denna gången ) .. efter skolan gick jag, Rreze & Sara till centrum och bara satt och pratade om allt möjligt. måste bara säga att Rreze är en galen alban, hon flabbade åt allting och var riktigt störd idag.. efter en stund gick vi till Rose där Madde och Vio också var, tog en djoro och pratade lite, sen skulle Sara hem och äta så jag och Rreze gick mot centrum igen och där var Nittan och de andra. vi var inte där så länge, max en kvart sen tog jag spårvagnen hem. de andra åkte vidare till stan :) åt för en stund sen också! .. gissa vad jag hade fått när jag kom innanför dörren? Vecko revyn, den Kenza var med i. man kunde ju skicka efter den gratis ifrån hennes blogg, hoho :) så den ska jag läsa nu, tillsammans med mitt kaffe och min muffins hahaha.



mitephs .. so damn special ..

Kommentarer
Caroline, LINA FRANKღ

Visst är hon sööt :)



Kika in i bloggen under kvällen! Grym tävling på gång! ;-)



Blogg: http://carolinefrank.blogg.se/
2009-05-14 @ 20:12:19
anna

Vilken kändis skulle du passa bäst ihop med på dejt?

har du inte annat för dig så kan det vara en kul grej att göra. Testet går väldigt fort :)



http://www.tiiamo.se/dmz/famedate/default.aspx



Blogg: http://nets.blogg.se/
2009-05-15 @ 16:52:22


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!