trött

jag somnade kl halv 6 imorse och vaknade kl 9 för att skynda mig till skolan, drack lite te, fixade mig lite fort och sprang till bussen. skön dag i skolan faktiskt. efter att jag slutat gick jag och sara ner mot parken, hon kallade dit några så vi pratade med dom en stund ( och med bebis i telefon haha) efter det mötte vi rose i centrum, sen så började det regna och jag var helt trött och hungrig. sara gick hem, jag och rose mötte vio sen vidare hem till rose :) lämnade lite saker och efter det tog jag och rose spårvagnen hem till mig. det första vi gjorde när vi kom hem till mig var att äta! vi var riktigt hungriga haha. nu har rose gått och jag loggade precis in på msn :) ska snart lägga mig och sova .. är så jävla trött att det inte är sant! vi hörs imorgon

pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!