Torsdag

idag vaknade jag vid 13:00 faktiskt haha .. lite sent men min värk i magen behövde det.. eller något (a) sitter här i sängen, och lyssnar på musik.. Mtv i högsta grad! haha. ska väl städa idag, om jag orkar de! har inte varit ute än. så ni i Norrköping, blåser det lika mycket idag som igår? för jag ser i alla fall att solen sticker fram, fram och tillbaka. DAMN .. just nu är det världens gamlaste låt på mtv ( Akon - Belly dancer ) .. haha, riktigt gammal och bra!

nej men jag ska väl sitta här en stund till, sen äta något.. börja städa.
Mwaah

Kommentarer
karin

SV: hehe tack bror ! <3



ja juste, skull ja fixa en bild här i kommentarsrutan eller va va det du ville ha?



Blogg: http://gunnarssonkarin.blogg.se/
2009-05-28 @ 17:28:09


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!