tankar om mitt liv i framtiden.

När jag har gått ut skolan, vill jag plugga vidare till socionom och därefter arbeta med ungdomar som har problem. Jag vill bo i en vit villa. Huset jag kommer bo i, har ett svart staket runt hela våran trädgård, som är gjort av metall. När man öppnar grinden för att komma in till trädgården, möts man först av härliga färgglada blommor på båda sidorna av grinden. Tittar man åt vänster finns det en stor inbyggd pool, som vi precis har byggt. Men vi fortsätter rakt fram, vi möts av mitt hus. Min stora vita villa. Där jag, min man och våra 3 barn bor i. två söner och en dotter. Vi närmar oss min villa, man måste gå 4 trappor upp för att komma till min altan / ytterdörren. På altanen har vi ett bord, 5 stolar. Vi brukar tända massor av ljus där på kvällarna och jag har hängt upp blommor i taket, på altanen.. det blir så mysigt med ljus och blommor! Barnen är på dagis på vardagarna, eftersom både jag och min man jobbar. Inredningen i mitt hem är modernt, allt är nytt och passar in. Det är två våningar. på översta våningen har barnen sina rum.. Min dotter har ett rosa rum, ett prinsess rum. Min ena son har rött och blått, som spiderman. Min andra son har gult och svart, som batman.. När dem blir äldre får dem själva göra vad dom vill.. Förstår ju att dom inte vill ha så ända tills som flyttar hemifrån?! på undervåningen har jag och min man, vårat rum plus kök, badrum, vardagsrum osv osv .. det finns ett till badrum på övervåningen också.

Varje dag vaknar jag med ett leende på läpparna, allt är så härligt..

drömmar .. tankar ..
verklighet?

Kommentarer
Yffa

haha vad fint! Lycka till med det :)



Fin header föresten



Kram



Blogg: http://yffa.blogg.se/
2009-05-18 @ 20:34:45
HAHAHA

som hon drömmmmer!



2009-05-18 @ 22:36:49


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!