svar på fucking tal

nu har jag vilat klart.. eller jag somna, riktigt djupt haha.. men fortfarande världens huvudvärk. så jag ska strax ta en värktablett. mamma håller på och lagar mat.. är riktigt hungrig. jaja, jag ska inte göra något speciellt. men..

jag fick en anonym kommentar

postat av: fråga på msn så får du mitt namn står för de ja säger:)

- du vet inte ett skit om problem .. gamla vanliga fjortisar säger "Problem" men ni vet inte ett skit om det!

selma svarar:

- jag är inte den typen som brukar bli kallad för fjortis direkt? nu menar jag problem ända in i skolan och ut i hemmet. förstår du? jag menar inte problem för att jag inte kunde träffa killen, eller för att min nagel gick sönder, eller att det rosa läppstiftet var slut som jag ville köpa på stan.

Vem är du förresten? " fråga på msn, jag står för det jag säger " om du nu står för det du säger, kan de väl inte ha varit så svårt fylla i ditt lilla namn istället för att skriva sådär många ord :) ?

jag kallar inte mitt liv för "problem" jag trivs med mitt liv, jag mår bra. jag har det bra. men någon gång kan man tycka att allt blir för mycket. till exempel för mycket plugg.. man orkar inte med alla skolböcker. då kan man tänka tillbaka från när man var liten, då inte skolböckerna existera ?! och man kunde springa ut på gården och leka istället.

kom inte och kommentera förens du vet vad jag skriver om.

tack och hej =)

Kommentarer
Anonym

tss, som vanligt är det någon avundsjuk människa där ute som älskar att kommentera anonymt!



Blogg: http://adelinaadelina.blogg.se/
2009-05-29 @ 22:54:08
amanda-olivia

sv: Ibland är jag lite glad att jag har dom, men skulle inte sitta fel om dom va lite större.

Inte kul att va ''pinnsmal''.



Förlåt men palla anonym? :s

Har och haft en som vart helt rubbad, skitsnygg blogg i alla fall! :)



Blogg: http://amanda-olivia.devote.se
2009-05-29 @ 23:14:54
Jag igen

du vet inte ett skit om problem tjejen-..-. gamla fjortis snacket ja vet inte vad .. bor du i norrköping föresten du verkar fett kaxig !



2009-06-01 @ 20:43:31
Jag igen

du vet inte ett skit om problem tjejen-..-. gamla fjortis snacket ja vet inte vad .. bor du i norrköping föresten du verkar fett kaxig !



2009-06-01 @ 20:43:40
selma

varför nämner du inte ditt namn?! & vadå du vet inte ett skit om problem tjejen? - känner du mig? vadå " bor du i norrköping förresten " finns de inte kaxiga folk i andra städer? jag vill inte verka kaxig.. men det är min blogg, jag skriver och uttrycker mig som jag själv vill!



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2009-06-01 @ 21:05:37


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!