sover hos viccy inatt!

det är sjukt hur trött jag är. kom precis hem efter en och en halv timme hos tandläkaren med Sara. hon ville inte gå själv, så jag följde med henne, snäll som jag är haha. ska strax hoppa in i dushen, äta ( när mamma kommit hem ) sen ska jag vidare till klocket för att sova hos viccy. skoldagen var rätt skön faktiskt, lite tjafs?! men det ordnade sig till slut. nu är vi lediga i fyra dagar .. så skönt! oohh.. mina ögon stängs.. hungrig är jag också, när kommer min kära mamma hem?!?!

imorgon är det en sak som händer, kan inte ta upp de här haha ;) - hoppas bara på fint väder!
+ att Marigona kanske kommer hit imorgon, hoppas det!
vi hörs imorgon, eller ikväll. ha en bra dag.
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!