SOOMMAR!?

dagen började med en vacker försovning.. vankade upp vid halv 10. fixade mig snabbt, mötte V sen stack till skolan direkt. var bara på svenska lektionen sen gick jag med Verro till spårvagnen. åkte hem. sen ut med mamma direkt. vi satt oss ute på gården med en gammal tant, på 90 år  =) hon är så söt, haha så rolig. satt där en stund med min calippo glass. sen vandrade jag och mamma ner på stan för att hämta ut mitt paket ifrån halens. mötte även Jadwiga, mammas kompis.. vi gick runt lite med henne. hahahahaha hon är överrolig. vi gick in i hemköp, så skulle hon köpa morötter. de fanns typ 2 riktigt stora och resten var små. hon tog upp en stor " DENNA ÄR DIN STORLEK " till min mamma, HAHAH som jag skratta.. helt sjuk polack. sen gick vi i alla fall tillbaka till gården, satt ute en stund till.. nu är jag hemma. testade precis skorna som vi hämtade ut, men dom satt inget bra. så det blir att skicka tillbaka dom. och en sak är jävligt irriterande, jag skickade efter 2 bh:ar utan band. på lappen stod de att dom kommer i mitten av juni. tro jag orkar vänta så länge eller? ... så jävla störigt! och min mobil är fuckad också.. aja, ska inte vara sur förfasiken haahaha, det är fint väder och fåglarna kvittrar haha, så jag ska upp till klocket en stund sen tror jag :)

påväg ner till stan
selma: mamma, du tar med mig på stan, ser du inte hur jag ser ut?
mamma: va?
selma: ja, jag liknar en zigenare.
mamma: ja men de är skönt att se ut så när det är varmt ute.
selma: du sa just att jag liknade en zigenare?!?!
båda: hahahahahahaha
( jag hade på mig grå mjukis, uppdragna till knäna, ett fattigt linne och en bulle i huvet + foppa tofflor hahaha )



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!