SOLEN ÄR TILLBAKA!

woohooo :D .. ska det bli varmt igen? - hoppas det! jag vaknade vid kl. 12:00, låg kvar i sängen och smsade lite. efter ett tag gick jag upp och åt frukost. fixade iordning mig lite fort och mötte min kusin, sen vidare ner till stan för att sola lite snabbt =) .. efter solningen gick vi hem till mig, satt oss på balkgonen och drack kaffe. fan vad det stekte idag asså! hoppas verkligen de blir varmt igen =) .. sommaren är ju snart här hallå? då ska det vara varmt! nu ska jag strax hoppa in i dushen, luktar solarium haha. sen ska jag plugga lite, bara vara hemma alltså :)

ser ni det som sticker ut ifrån en balkong?
haha.. det var en gubbe, nu är du med på min blogg, varsågod
sommar!



Kommentarer
frida

haha tack , de är min lillasyster=)!



Blogg: http://fridaed.blogg.se/
2009-05-17 @ 19:07:10
Fanny

du kanske är gravid :o



Blogg: http://fannybillefalt.blogg.se/
2009-05-17 @ 19:16:50


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!