selma <3 viccy

HÄÄJSAN :D här sitter jag med viccy, min käraste bästaste vän. efter skolan gick jag hem till henne, var där en stund. efter några timmar tog vi spårvagnen ner till stan och promenerade till tandläkaren. lagade ett hål =D hähä, så nu är jag klar i munnen, den är frisk hahaaha. hoppas jag får komma tillbaka nästa år igen. jag är fortfarande bedövad i käften och jag har varit det i snart 2 timmar nu, ska det vara så? har bara haft hål en gång innan när jag var mindre, så visste inte hur bedövning kändes i munnen förns nu. haha jaja, de går väl över snart. vi käkade för inte så länge sen, och ska strax upp till klocket. sover hos viccy inatt, som jag skrivit innan =D vi hörs ikväll eller imorgon
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS



love u

Kommentarer
SOMMARUNGARNA!

SV: Jodå, allt är prima här sördu!!! :D

Supergullig bild förresten! :D

KRAMAR



Blogg: http://sommarungarna.blogg.se/
2009-05-04 @ 20:56:36
stina

ja de hoppas ja verkligen de får



Blogg: http://kittygitty.blogg.se/
2009-05-04 @ 21:47:55


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!