sämre väder?

shuu breee hahaha. sol även idag =) .. jag och hannah kom upp ur sängen vid 12, käkade frukost sen vidare ner till stan för att sola. förresten, igår var de turkfest och baba sa åt oss att följa med, men vi skulle ju till tivolit så vi sket i de. men sen orkade vi ändå inte åka upp till karusellerna. då kunde vi lika gärna följt med :( .. han sa att de var överkul .. jävla bajs! aja, de kommer fler gånger. just nu är jag faktiskt trött, hannah ligger i sängen och fotar sig själv?! hahaha, hel sjuk. .. fan det sägs att vädret ska bli sämre? mamma sa att det bara skulle va 8 grader varmt på tisdag?! pallaaaaa.. jag vill ju ha mer sommar.......... swediväder asså.. ( ta inte illa upp, även svenskar brukar säga så ) haha..

och ni som går runt och skapar falska rykten, om en nära vän till mig. fuck er och passa era munnar för ni vet inte ett skit .. bitches!

Kommentarer
stina

tack :)

hoppas du haft en bra helg



Blogg: http://kittygitty.blogg.se/
2009-05-03 @ 16:15:28


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!