r.i.p

gud?! varför ska du alltid ta de vackraste människorna på jorden?

gumman jag vet att du behövde henner mer än någon annan ..
jag vet att du har mått dåligt, och kommer må sämre efter denna hemska upplevelse.
men hon vakar över dig, hon finns hos dig dag som natt. varje timme, minut och sekund.
du är så stark hjärtat, så himla stark. det finns inte ord för dig..
du som redan hade det tungt innan detta hände, och endå står du på egna ben idag.
jag önskar jag kunde ta tillbaka henne till dig, göra allting ogjort..
men nu är det som det är, man kan aldrig gå bakåt i tiden.
hon har det bättre nu, utan smärta. hon lever i paradiset och tittar ner på dig gumman!
jag känner henne inte, vet vem hon är.. har träffat henne sisådär 2-3 gånger.
vacker som fan.. riktigt vacker, du är en kopia av din mamma !
hon vill se dig kämpa, se dig glad, hon vill att du ska visa att du kan, för hon vet att du kan..
hon vet att du är en kämpe! stå på dig .. jag vet att det är svårt, eller nej det vet jag inte alls.
men det är bättre att du står på dig än att du sjunker ner .. då mår hon bara sämre ..

josefin, du ska veta att jag finns för dig!
din mamma älskade dig, och älskar dig fortfarande.. i all evighet.

590108 - 090525
vila i frid ängel.

Kommentarer
sara

Tack så mkt hjärtat :D<3



Och jag tker så synd om josefin, oh skulle aldrig klara att förlora mamma <3



Blogg: http://ssshawty.blogg.se/
2009-05-25 @ 22:55:39
karin

sjukt synd om henne.. <3



Blogg: http://gunnarssonkarin.blogg.se/
2009-05-27 @ 22:25:50


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!