plugg = färdigt!

nu har jag både pluggat och hunnit kolla på rent hus & efterlyst. duktig jag är! :D vet inte om jag går till skolan imorgon, fortfarande lite hängig, har bara varit hemma idag.. hela dagen. men men, sånt som märks :) på fredag ska i alla fall allt vara inlämnat!

nu ska jag inte göra något alls. är så jäkla sugen gå att äta något gott, typ glass eller något. men den vi har hemma är överäcklig ..  aja :) har mina chokladkex i alla fall haha. förresten? de stora bloggarna har inte varit så duktiga idag, inget inlägg alls på kissie och dessie i alla fall? ääh.. Kenza är endå bäst, och hon har såklart bloggat!

KANSKE hör av mig senare, för nu ska jag och mamma kolla på en debatt om ruusengååård!

mwaah ♥


Kommentarer
emmaa

sv; haha nejje jag tkr den är snygg. fast jag förstår dig, det är kul med förändring :)

kram



Blogg: http://emmzih.blogg.se/
2009-05-07 @ 00:18:56


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!