överraskning imorgon ..

jag har inte gjort någonting idag, aboslut INGENTING och det är fredag, har varit hemma sen jag vaknade. hannah kom ju hit en stund, sen vid 20-21 gick hon hem. jag sitter här och bara tar det lugnt, har precis ätit. pratar med gonza på msn nu. imorgon ska jag vakna tidigt, ska iväg och sola, sen måste jag fixa mig för det är en sak som händer imorgon med tjajjorna ;) kan inte säga vad - ifall en speciell person läser min blogg .. då fuckar sig allt .. men ni får veta de antingen imorgonkväll eller överimorgon :) - sover hos viccy imorrn också! nej nu ska jag fortsätta vara social på msn hähä..
PUSS

Kommentarer
Anonym

härlig blogg!



Blogg: http://youngwoman.blogg.se/
2009-05-08 @ 22:46:39


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!