mår riktigt dåligt.

fan vad illa jag mår .. har varit helt iskall i kroppen, fast mitt ansikte är riktigt varmt.. har ingen feber, men de känns som de. hoppas det blir bättre! orkar inte bli sjuk asså.. sitter här och läser aftonbladet. och jag läste en sak som var helt sjuk .. " BALKONGEN LOSSNADE, Den 29-åriga mannen avled direkt efter fallet. hans vän fördes svårt skadad till lasarettet i Skellefteå. " .. det är fan inte sant? hur kan en balkong lossna och falla ifrån 3e våningen? helt sjukt! :S .. folk som inte kan bygga men är utbildade till de? haha.. så jävla sinnessjukt. ahhhhh .. blir så irriterad!

aja, här har ni en bild på mig, så ser jag ut just nu: risig och sjuk.



Kommentarer
LINDA | ddisconnected ღ

sv: okej :D



Blogg: http://ddisconnected.blogg.se/
2009-05-23 @ 23:21:05
Erika

sv: Ja eller hur :)



Vad händer idag? :D



Blogg: http://icanpikan.blogg.se/
2009-05-24 @ 07:19:18
diana afram

bästa bloggen, älskar att läsa :D



2009-05-26 @ 21:27:19


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!