lördag.

jag har sovit super skönt inatt, drömt massor olika drömmar, konstiga drömmar som jag inte kan förklara, kommer knappt ihåg dom. men endå :) haha. jag somnade vid halv 3 inatt. känner att jag är skit glad idag, och vädret är fläshigt, mycket sol. men.. nu blev det skugga :( .. jag har för mig att min mamma sa att det skulle bli överbra väder efter helgen i alla fall, hoppas det! fast jag vet inte om jag kan gå ut nu endå, måste plugga! jaja hoppas jag gör det ocksåå, för jag måste verkligen! nu ska jag upp och käka frukost och sådär. puss puss :)

och du, bästavän? jag hoppas inte det som hände, händer igen!
jag vet inte vad jag skulle göra utan dig!




Kommentarer
Rebecca

FIN BLOGG =)



Blogg: http://coffeebeans.blogg.se/
2009-05-23 @ 15:04:00
Linda. W

nae hoppas inte jag heller..



2009-05-24 @ 18:42:44
Anonym

skkkäm



2009-05-26 @ 12:06:41


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!