kusin sover här inatt igen!

efter en stund åkte vi med kusins pappa till willys och handlade lite gott =D hämtade även upp min andra kusin också. när vi skulle till willys var de en jävla lång bilkö, för att det var bilrace vid rusta´s parkering. fullt med svenskar som körde sina volvo bilar, fast en del hade faktiskt fläshiga racerbilar. där åkte dom och burna loss på parkeringen så att det blev massor svarta märken i marken, massor rök och shit. helt sjuka! efter att vi hade handlat och de dära så gick vi hem till mig och satte oss på balkongen, läste Klick och käka chips, drack läsk o sådär =D skit skönt! - helt skönt väder på kvällen också. nu ska vi kolla på en film, den har redan börjat och går på kanal 4, beyoncé är med! - på tal om henne, hon kommer ju till stockholm (eller om det var göteborg?) den 11 maj, någon som ska dit? =)

vi ska inte sova så länge imorgon ( skola dagen därpå & så ska vi dra till stan och sola )
så vi hörs imorgon om jag inte skriver ett nattinlägg, men det tror jag inte.
puss puss


lika? ;)

Kommentarer
eebru, only god can judge me

- Haha :) ni båda e lika fina canim benim! <3



Blogg: http://ttturkia.blogg.se/
2009-05-02 @ 22:06:47


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!