klocket

hej hej :) nu är jag hemma igen! har sovit hos Viccy sen i onsdags. Marigona kom aldrig igår, för Tony var riktigt taskig och hörde inte av sig till henne ( dem skulle få skjuts av en, tillsammans ) .. så jag och Viccy fixade oss sen gick vi ner till parken och väntade på Sara och dem. till slut kom dom, Sara Zorana Rreze och Madde. vi gick vidare till Amanda för att hämta henne, sen mot Jennis överraskningsfest som var i ekbacken. där grillades det, drack osv osv .. jag och Viccy gick hem igen vid 21.00 för det började bli kallt.. när vi kom hem gjorde vi sallad och lite sånt och kollade på disney chanel. efter en stund kom Jonte och Robin dit, så pratade vi med dom en stund. senare kom Madde K också, då gick jag och viccy ut på gården och pratade med henne en stund. kvällen fortsatte framför disney chanel sen så somnade vi :)

idag vaknade vi upp vid 14.00 .. jag vaknade vid halv 1 först, viccy sov fortfarande så jag somnade om, jag med. när vi vaknat till så gick vi ner och gjorde frukost, sen kom Zara in ( lilla Zara, som vi brukar vara barnvakt åt ) så följde dom mig till hållplatsen. nu ska jag dricka kaffe och prata med Alex :D
vi hörs sen!

jag lovade er en video, här har ni!
Zara som är kaxig hahahaha




bilder ifrån klocket.





( viccy fick garv anfall här, för att jag skulle fota med självutlösare men de gick inget bra. hahaha )





 




.. de blev en hel del! haha
.. vi avslutar med denna :



viccy tog en grymt fläshig bild! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!