kaffe och kex.

hej .. jag var irriterad över lite saker igår, så skulle jag skriva ett inlägg men tror ni det gick? nej! det gick inte att puplicera de. vart så jävla irriterad. men men, nu är de en ny dag.. somnade rätt sent inatt, så jag vaknade för tio minuter sen hahaha.. så kan det gå. igår beställde jag ett par svarta pumps, tänkte ta rosa. men ska nog ha något svart på avslutningen (tex. svart kjol ) så det gick bli svarta, det är säkrast så. och så 2 st bhar en svart och en vit, som är utan band? vet inte vad det heter. men utan band är dom i alla fall ;D finare om man skulle ha tubtop på sig :)

nu ska jag dricka kaffe haha, jag älskar kaffe! har gjort de sen jag var ungefär 3-4 år gammal. .. träffade min mammas kompis förra veckan ( hade inte träffat henne på år och dar ) - hon är polack och hennes svenska är lite fucked, så jag skratta lite.. ehm ? det var inte de jag skulle säga egentligen. fick de i tankarna bara, hahaha.. aja, hon sa i alla fall att varje gång vi kom hem till henne så drack jag kaffe och åt kex. hahaha (a) .. rätt gulligt endå. men kaffe och doppa kex i de, är nog de godaste som finns! för jag gör det än idag =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!