inlägget ifrån gårdagen

26 maj.

har inte skrivit på hela dagen, har inte haft tid. jag vaknade vid 12, ingen skola för mig pga mensvärk. vid kl. 15:00 tog jag spårvagnen till klocket. mötte Verro och Rose, sen kom även Bäzu dit. vi satt och snackade och så bara. senare gick vi hem till Verro, och satt på hennes baksida. Jag, Bella, Verro, Bäzu och Rose. efter ettag kom Nittan och Kent också.. just de, får inte glömma Erika också, som kom sist haha. vi satt där i några timmar. pratade och skrattade. senare gick alla vi mot centrum, vid 20 tiden. efter en stund hände en personligsak som jag inte behöver nämna här.. säger bara att jag kommer sakna dig! .. nu är jag hemma, åt för några timmar sen.. nej, nu ska jag strax lägga mig. vi hörs imorgon :) MWAAH




Kommentarer
Verro

Haha så "snygg" man kan va x)



2009-05-27 @ 19:19:02


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!