ingen förstår mig

jag brukar känna att ingen förstår mig ibland. t.ex när man mår dåligt, folk försöker förstå en men man ser på personen att han/hon inte gör det i själva värket.. de finns folk som säger " jag finns här och jag bryr mig, jag förstår dig " fast egentligen fattar dem verkligen ingenting .. det är tur att min mamma förstår mig, ser mig rakt igenom, hon ser exakt när jag mår bra och när jag mår dåligt, om något extra roligt har hänt osv osv .. tack mamma :) i love u.

nu ska jag börja fixa mig!
prov när jag börjar.
HÄJDÅ!

Kommentarer
vicccyyyy

älskling ja förstår dig in o ut ut o in :D <3



Blogg: http://vicciliciousz.blogg.se/
2009-05-14 @ 12:42:15
sebb

din apa jag sa till dej snacka me din mamma ;)



2009-05-14 @ 15:52:24
sebb

din apa jag sa till dej snacka me din mamma ;)



2009-05-14 @ 15:52:32


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!