hoppas vädret håller i!

sommar hela dagen lång =) .. fan vad skönt väder det är ute, DE ÄR SJUKT! jag drog till skolan vid halv 10 någon gång, tog de lugnt sen vid 1 åkte jag och Sara till ljura för att träffa Madde och Rreze. vi var en stund i deras skola. hahaha som jag och Sara flabba påvägen dit, vi tog en spårvagn som körde oss till andra sidan av ljura.. så vi fick promenera för den fortsatte inte längre haha.. efter ljura sprang vi till spårvagnen .. var med Sara och sådär, sen hem. somnade i min säng direkt .. först och främst var det dödsvarmt, för det andra var jag övertrött. så det var riktigt skönt. nu har jag precis käkat. så har min dag sett ut! haha. nu ska jag gör lite kaffe och logga in på msn en stund och hoppas på att huvudvärken släpper.. som jag har haft i några timmar nu :)

- vill säga tack igen till alla som tipsat om hårfärgen.. kanske ska be min kompis Zorana fixa det åt mig, hon har gjort likadant på sig själv. går någonting snett så hittar ni henne på närmsta sjukhus :) hahahaha min lilla Zoorii HAHA

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!