helt död.

slapp skoldag .. jag gjorde faktiskt inget speciellt i skolan idag, inte bra. följde istället med sara till tandläkaren, där även viccy var haha, hon var helt borta för att hon hade fått något lugnande. haha, jag älskar dig, min bästa vän! och så tyckte jag så synd om sara, hon har fått en infektion i hela underkäken, alla tänder. fast vi vet ingen aning hur eller varför, så imorgon ska hon tillbaka till tandläkaren så ska dem fixa de på något sätt?! .. efter skolan tog jag bussen hem med sara, hon åkte vidare till stan och jag hem. pratade med Shpet i telefon en stund sen somnade jag till, dum som jag är. jag skulle ju möta hannah och maria i stan haha. jag hade 12 meddelanden, men som tur var vaknade jag av att hannah ringde. så jag skyndade mig ner på stan, där dom väntade på mig. fick med mig en högmidjad svart kjol, en blommig top, näs piercing och hårspännen hem =) .. solade också! nu har jag precis ätit, är helt död. men måste sätta igång att plugga .. ooohh ..

sara               &                                 viccy






puss


Kommentarer
Daniel

Plugga inte får mycket - då får jag bara ångest! :)



Blogg: http://danielfagerholm.webblogg.se/
2009-05-20 @ 09:53:51
Anonym

kolla hon , hahahahhaha , selma de finns klädhängare :O hahahahhaha slänger allt på golvet, cigo :$ <33333333333



2009-05-20 @ 15:08:46


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!