hårfärg.

jag har precis dushat! sitter och pratar med Gona på msn.

Vi pratar om hårfärg. så bara för det vill jag färga håret nu, typ lite ljusare brunt med blonda & guldiga slingor? tror att det hade blivit riktigt fint, men frågan är om just JAG skulle passa i de? hade ungefär guldbrunt när jag var yngre, då var det rätt fint. men vet inte om jag skulle passa i de nu.. ?! .. aja får se hur jag gör med de.. har ju svart nu ( egentligen mörkbrunt ) men det börjar växa ut nu! värsta utväxten så jag ska vänta lite tills solen bleker mitt hår, så ska jag nog färga ljusbrunt och de där. vill inte bleka, då blir det oranget hahaha.

.. Jag förstår inte vissa människor som går runt med typ, verkligen ROSA hårfärg över hela skallen eller typ, grön, lila - som verkligen lyser! .. ush, men det är ju en smaksak :) vissa tycker det är tvär snygg, andra inte.

jaja, vi hörs antagligen senare för jag kommer absolut inte kunna sova inatt eftersom att jag har sovit under dagen!
MWAAH

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!