Grattis My <3

dåligt uppdatering? jag vet. jag har inte varit hemma, inte tillgång till dator eftersom att jag åkte till klocket igår, gick hem till sara, så fixade hon sig. sen så mötte jag viccy och så gick vi till jenni där alla tjejer var, förutom My. vi gjorde en överraskningsfest åt henne eftersom hon fyller år idag, snacka om att hon blev glad :) riktigt lyckad fest! Jenni "skulle bjuda ut My på middag" trodde hon, så hon gick och mötte My i centrum och så lekte hon att hon hade glömt sitt busskort hemma. och när jenni öppnar dörren springer hon in, my kommer efter och då sjunger vi alla : JA MÅ HON LEVA... och hon vart så jävla glad. hon fick tillochmed tårar haha, riktigt söt. efter en stund grillade vi, käkade och sådär :) sen kom tårtan och då höll rose för hennes ögon, så sjöng vi för henne igen, så blåste hon ut ljusen. efter det blev det party! gick därifrån tidigare, skulle ju sova hos viccy och hon var hundvakt åt en liten valp på 6 veckor.

jag hoppas i alla fall att du blev glad, My <3

(klicka för stor bild)


fler bilder kommer senare när jag fått dom!



idag vaknade vi upp hos viccys pappa för att det blev lite problem igår med viccys storebror, han var lite arg så vi sov hos viccys pappa istället, jag, viccy, gina och hunden. så vid halv 12 gick vi in till viccys mamma, tog det lugnt gjorde lite mat och så :) sen vid kl. 14-15 tog jag spårvagnen hem. hannah kom hit, vi gick ner till stan och solade.

bebis hunden
 

nu sitter jag här hemma igen, ska strax börja städa :) vi hörs sen ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!