Gona kommer idag.

dåligt upptadering? .. yes! har inte haft tid att skriva. igår hämtade Viccys pappa mig i en raggarbil hahaha, sen åkte vi till klocket hem till Viccy. efter en stund gick vi ut med ungarna, dem lekte i parken :) träffade även Sara och Amanda så vi snackade en stund med dom också. sen på kvällen var jag och Viccy hemma hos henne bara, kollade på tv och sådär. vi somnade vid 00-1 inatt. jag vaknade upp vid 4-5 av att någon ringde dolt, men jag var för trött så jag sket i att svara. sen imorse vaknade vi vid 11 av att ungarna va här igen ( dem var så hödljuda ) så vi gick upp. nu hoppade Viccy precis in i dushen så jag passar på att skriva lite haha. vi ska strax fixa oss, sen ska jag ringa Marigona som ska komma hit ifrån göteborg idag :) hon stannar tills imorgon. senare ska vi väl ut, kan inte berätta mer ;) vi hörs ikväll eller imorgon, och då har jag en video att bjuda på haha.

PUSS =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!