Eurovision song contest 2009

seg uppdatering? har inte orkat! vaknade runt 2-halv 3 idag.. så jävla sent, har vänt på dygnet .. har bestämt att vara uppe hela natten och gå till skolan imorgon, får se hur det blir med de.. men ska försöka! jag har inet gjort någonting alls idag, bara varit hemma. hade tänkt att åka upp till klocket en stund men fick inte tag i sara eller rose, så jag sket i de (min mobil dampar loss) .. skönt att vara hemma också =) just nu kollar jag på Eurovision song contest 2009, hoppas hoppas hoppas Turkiet går vidare! snälla?! =) .. ärligt talat tyckte jag inte det var några bra låtar idag, förutom Turkiet ( fast Hadise var inte lika bra idag, som hon brukar ) och något annat land? minns inte vad det var för land men låten hette " the balkan girls " tror jag? något sånt .. den var bra :) ..

jaja, ska inte göra något speciellt nu.
hade bäst alla! =D

nu sjunger Portugal,
.. hejdå :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!