du hade bara mig

jag är den som fucking stod vid din sida hela tiden, vilken tid på dygnet som helst. tro inte jag ska ta all skit ifrån dig sen när du slutar höra av dig. det är ditt fel, inte mitt hör du? DITT FEL. det är du som har förändrats, inte jag. jag står kvar på samma plats som för 2 år sen, var är du? med dina nya vänner och skiter i att höra av sig till mig? det handlar inte om avundsjuka, för det är de minsta jag är.. de handlar om att jag vaktade din rygg 24/7 du hade bara mig att vända dig till om du hade problem, kom inte och säg att jag har fel. du hade bara mig! det är det de handlar om, att du kasta mig .. klart man kan ha flera vänner, de har alla, även jag. men för de slutar man inte höra av sig, slutar träffas förstår du? de kan du fråga vem som helst. jag vet att jag har rätt gumman, jag är inte dum i huvudet.  den du har blivit idag, är inte hon jag är uppväxt med.. en människa som tror hon kan få allt serverat på silverfat? hon som tror hon kan göra som hon vill utan att folk ska höja ögonbrynet.. vem fan är du egentligen? innan var du en ängel, jag skydda dig alltid ifrån alla. hellre lät jag problemen komma till mig,, än att du skulle må dåligt. jag gav dig fucking allt. för de är så vänner brukar vara emot varandra, ajt?! men du, du är ingen vän, o grejjen är den vi är inte bara vänner, vi har samma kött och blod också.. du är katastrof.. " det var ju mycket kärlek du hade. om du var jag, och jag var du skulle jag aldrig göra som du gör nu. är man riktiga vänner så ska de inte spela någon roll vad som händer. till slut håller man ihop endå " maa vad är det för snack? ärligt talat, ska du komma och lära mig? twiii .. OM MAN ÄR RIKTIGA VÄNNER, SKA MAN HÅLLA IHOP  INTE SKILJAS ÅT, INTE LÄMNA EN VÄN FÖR EN ANNAN OCH KOMMA TILLBAKA EFTER EN STUND IGEN, MAN SKA HÅLLA IHOP HELA TIDEN, TRÄFFAS DÅ OCH DÅ OCH KUNNA VARA MED VARANN NÄR SOM HELST, ALLA HAR FLERA VÄNNER. MEN DU VERKAR BARA KUNNA HA EN FUCKING VÄN, DU KAN INTE UMGÅS MED FLERA. FUCKING IDIOT.  leka du ska lära mig.. psst! gumman de är du som inte kan hantera vänskap, inte jag! det är de som är så fucking störigt. du tror du pratar sanning, men varenda lite sak som kommer ut från din käft är bullshit.. allting är bullshit nu för tiden. kom tillbaka när du är den du var för ett år sen, då du var min kusin.
..för den du är idag är bara ett mörkt hål utan mening.

tack för mig, puss :)

Kommentarer
b

håller fullständigt med dig!



2009-05-30 @ 10:48:31


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!