det spökade!

hej igen, kan börja med att säga att det blev ingen skola idag, trotsallt. jag och viccy somnade vid halv 2 inatt, sen senare på natten kom viccys mamma in i rummet och sa att det dunkade massor i hennes sovrum ( det spökade i huset dom bodde i innan dom flytta till dehär huset ) så hon tyckte det kändes lite obehagligt, då sa viccy att hon kunde lägga sig med oss. viccy har dubbelsäng om ni undrar hur vi skulle få plats haha. men hon sa att hon skulle lägga sig på soffan i vardagsrummet i stället. jag och viccy somnade om, och efter en stund kom hon uppspringade till viccys rum igen helt rädd. hon sa att det lät som om någon tog en sked mot ett glas, så det låter ni vet? så hon la sig med oss och vi var livrädda. ni kanske tror att vi är helt dumma i huvet, men jag hörde faktiskt också att det var något som dunkade inne i hennes sovrum.. tror ni på spöken? .. JAG GÖR!

imorse ringde alarmet på luren kl. 07.00 men jag hade världens mensvärk. KONSTIGT? min mens är slut. så jag smsade mamma och sa att jag skiter i skolan idag. så jag somnade om, så vaknade vi upp vid halv 2 igen. gick ner och åt frukost, sen vid halv 4 tog jag spårvagnen hem, hämtade mitt solkort och mötte hannah och maria så gick vi ner till stan och solade. när vi solat klart och gick ut så spöregnade det, så vi vart helt blöta.. men nu är jag i alla fall hemma, sitter jag här och gör ingenting. eller jo, dricker saft haha. ska nog inte göra något speciellt idag. känner mig lite hängig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!