27 maj

jag har flyttat hela databordet till sängen, så jag ligger i sängen som en drottning samtidigt som jag skriver =) .. orkar inte sitta eftersom jag har mensvärk, skönare att ligga. kollade på rent hus för en stund sen med mamma, pooh.. så äckligt vissa folk leker! plus dem hade en 7 månader gammal unge hemma också. just nu är jag smått irriterad eftersom att jag har mens + att jag tänker på mina jävla skor som jag skickat efter som vägrar komma! så fucking irriterande!

jag är trött? konstigt som fan? eftersom jag vaknade för några timmar sen? haha jaja .. jag är selma, ingen har sagt att jag är normal.

jag skriver senare om jag är vaken!
just det, kimpan har fixat blogg också.
hejs!

Kommentarer
Anonym

[svar] du med snygging ! ;)



2009-05-27 @ 22:53:44


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!