20 & 2 år äldre än vissa andra!

idag fyller min syster pojkvän 20 år, och Adrian fyller två år ( Angelie, min storasysters kompis sen barnsben, hennes son ) så grattis till er två :) hoppas ni får en bra dag! <33 min syster är knas, hon hade köpt ett sånd silvrigt kedjhalsband till hennes kille, och hon gav den till han igår - kunde hon inte ha väntat tills idag, då han fyller år på riktigt?! haha jaja, ingen har sagt att min syster är normal - knas och bäst är vad hon är! =D

för övrigt så har jag och viccy bestämt att vi ska vara uppe tills skolan börjar .. få se hur länge de håller, för klockan är inte ens halv två ännu! haha men men, vi får väl se :)

pusspuss

Kommentarer
Gökce Ebru

- Heeeeeeej gumman :D



Blogg: http://ttturkia.blogg.se/
2009-05-08 @ 13:48:25


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!