viccy sover här inatt.

halluuuu.. just nu ligger viccy i min säng, medan jag skriver blogg. vi har precis kollat på lite bilder osådär. dagen började som vanligt, fixa.. upp till klocket, och sen till himpa. haha lite problem var de där också, herregud! orka böla för en sån sak, du behöver inte vara rädd, ingen ville dig något illa. aja, viccy ska sova här inatt =) vi ska väl inte göra så mycket, bara skratta som vanligt! hahaha. imorgon sägs de att de ska bli regn =/ hoppas inte.. jag som vill bada.. de blev inget bada idag, men imorgon, DÅ JÄVLAR =D om de är fint väder! om de inte blir himpa pga vädret, vet jag inte vad vi ska hitta på.

Kommentarer
Emma

Hej!:)

Svaren på min frågestund finns nu på bloggen! (Du ville att jag skulel höra av mig)



Kram Emma <3



Blogg: http://killedbysweetenemies.blogg.se/
2009-06-30 @ 23:43:14


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!