vem läser min blogg?

jag har precis käkat, och läst lite bloggar. jag skulle faktiskt vilja veta vilka de är som läser min blogg? för det är en del som gör det nu.
  • namn?
  • ålder?
  • boende?
ni får jätte gärna kommentera de, skulle vara roligt att veta vilka ni är. vilka det är som följer min blogg egentligen :) pallar inte med snakes, som läser för att få fakta.. då har ni inget här att göra, så skriv vem du är i en kommentar!! :)

slut snackat om de. jag pratar med en tjej på msn just nu faktiskt.. kärleksproblem? yes! hon tjejen pratar med andra killar, även att hon verkligen älskar en person. hon flirtar inte med killarna hon pratar med, utan hon pratar bara allmänt med dem. och den här killen som hon älskar, stör sig på de. ifrån hans mun kommer orden : glöm mig.. du älskar nt mig. skriv med dina killar istället!

det jag vill komma fram till är. hade ni gett upp allt runt omkring er för killen/tjejen ni älskar? ja menar, slutat prata med en person för att den ni älskar vill de osv osv.. bara små saker, men endå!

jag tror att den här tjejen måste sluta prata med dessa killar, för att killen hon älskar ska få upp ögonen på henne. och känna sig speciell.. för innerst inne tror jag att han verkligen tycker om den här bruden.

hoppas det löser sig i alla fall. inga mer kärleksproblem tack! nu ska jag lägga mig i sängen och glo på tv. ingen lust att gå ut. & kom ihåg, en kommentar tack! puss

Kommentarer
feyruz

feyruz

16

bry diiig inte mohahahahahah bror <3



Blogg: http://ffeyruz.blogg.se/
2009-06-14 @ 17:18:59
adelina

adelina, 17 år, norrköping som du, haha gumman! <3



Blogg: http://adelinaadelina.blogg.se/
2009-06-14 @ 23:34:09
Mary

Mary 15 år, bor i stockholm:)



2009-06-15 @ 13:52:36
selma

13 år, bor i hageby :)



2009-06-15 @ 20:22:47
ida

JAg bah



Blogg: http://vakili.blogg.se/
2009-06-16 @ 15:09:11
Anonym

Tjejen behöver absolut inte sluta snacka med sina "killkompisar".

I ett förhållande krävs även respekt och man får helt enkelt respektera varandras vänner.

Respekt visar man och får tillbaks. Ge o ta! Ger du inte, får du inte... simple as hell.



2009-06-16 @ 21:32:12
robeeeeerta :D

14 år, Källvinds haha,



BARA FÖR ATT SELMIIIIIIIH E KEXIIIIIG =D



Blogg: http://robertachamoun.blogg.se/
2009-06-18 @ 19:45:41


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!