vart försvann sommaren?

hälluuu =D dagen började med att jag vaknade kl. 10, åkte och mötte s & v sen raka vägen till skolan. efter skolan gick jag sara och verro hem till  verro, vi satt på hennes baksida och käka korv hahaha. fan, det regnade idag. min mamma hade rätt. men det hindrade inte mig och verro att ha vattenkrig ;) riktigt kul, som jag dränkte henne fan. aja, hos verro fick jag och sara världens skratt attack, som vi dog alltså hahaha. vi skratta egentligen inte åt något speciellt, det var därför de var så jävla kul. hon fula sig med ögonen o sånt bara. vi pratade även med några importer i telefon ifrån malmö som sara kände, haha.

borde det inte vara sommar nu, vi är inne i juni vafan?! det var helt kallt på hemvägen och jag trodde jag skulle frysa ihjäl när jag väntade på spårvagnen. även att jag hade tjocktröja och skinnjacka på mig? .. oohh.. så störigt. jag vill ha sommar fan ;(

nu sitter jag i alla fall hemma, varmt och skönt.. sitter här i min ensamhet, ingen är hemma. funderar på att göra kaffe. jag är riktigt trött.. det blir att sova tidigt idag.



jag bara räknar, räknar och räknar .. sommarlov snart .. eller "vinterlov" haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!