varför just jag?

somnade sent inatt.. men jag vaknade av världens konstigaste sms, jag låg och funderade länge över de där smset .. nu säger du att det hade varit en dröm? vad ska jag tro på .. du har två olika sidor, en god och en ond.. jag tror på den goda sidan. men när du blir arg så blir den onda sidan tio gånger värre .. ja, det hade varit kul.. de där! men, varför just jag?

aja, nog pratat om de. nu är jag i alla fall vaken. har en konstig känsla i magen.. vet inte vad det är. men jag har i alla fall drömt massor av olika drömmar. bl.a att emelie myre och sara var syskon hahahaha.. och att jag följde med josse ( en i min förra klass ) till hennes fotbollsträning. sen helt plötsligt så var jag i något badhus.. efter det var jag mig hemma hos shpetim på någon konstigt sätt.

haha.. drömmar är roliga =) nej .. men snart ska jag nog hoppa in i dushen. vet inte vad som händer idag. kanske åker upp till klocket en stund ?! eftersom att sara åker imorgon och kommer inte hem förns i augusti. oh, just fan. jag och viccy kanske ska till bondhålan idag? hahaha ..  de är sånt som märks senare.

men vi hörs sen! puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!