trött som fan!

kan börja med att lägga in lite bilder ifrån gårdagen.

badhuset:

                                                              himpa/bryggan


                                                                     hemma hos viccy.


.. idag: vaknade vid 11 för att snorungen Zara väckte viccy, så dom pratade så att jag vakna. men de var lika bra de, vi gick ut på baksidan och solade =) senare gick vi ner till parken och umgicks med rose & älskade amanda som har kommit hem ifrån uppsala. senare promenerade vi hem till viccy igen. men där var jag inte länge, för viccy skulle till sörsjön me sin pappa o några. så jag drog ner till centrum och mötte rose och jenni, så gick vi till himpa med fathi och tarek. väl där, la vi oss på handdukarna och solade. hade de bara skit skönt! sen vid halv 7 skjutsade rose hem mig på cykeln.

nu har jag precis käkat, dushade innan. är helt trött faktiskt.. de blir nog att sova tidigt idag, om inte en viss person håller mig vaken, hahaha canim.

här har ni lite bilder och en video ifrån idag.







hahahaha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!