jag kommer alltid att älska dig

jag tänker allt för ofta, jag saknar ännu mer. tårarna rinner ner för kinden, fan jag pallar inte mer. en gång i tiden var det vi mot världen. alla gånger vi varit uppe hela natten och skrattat för att vi varit för trötta, men endå inte velat sova. alla gånger vi försökt att sova, men råkat kolla på varandra och börjat skratta och vi väckt hela huset. eller alla gånger vi vaknat tillsammans, kollat så ingen är hemma och pumpat musik, gått ut till köket, gjort fetaste frukosten, pratat och skrattat. de va sköna tider! roliga tider som jag aldrig någonsin glömmer.. och alla gånger du skrek på mig för att jag dushade för länge haha  .. denna texten handlar inte om att du ska tycka synd om mig eller så, jag måste bara få skriva de jag känner. minns du förra sommaren, även att den var så jävla tråkig så gjorde vi den grymt rolig. du bodde här, vi hade allt tillsammans. nu? jag har mina vänner som jag älskar och som jag har det bra med. men du var också en av dom innan.. så de är klart de känns i hjärtat. vi som trodde att vi VISSTE att vi aldrig skulle skiljas åt.. det spelar ingen roll om tiden förändras och bla bla bla.. de handlar om att stå kvar och hålla i varandras händer även att tiden flyger iväg och när vindarna är som värst. och tänk efter, vem var det som alltid fanns där, som skydda dig, som brydde sig om dig på riktigt? - tänk djupt så kommer du lista ut svaret.

" så många broar jag bränt. men jag går inte isär, när jag går med dig "
" vi ska visa alla vad vi kan , för vi  kämpar med  varann "
" du är äkta, finns ingen som dig "

" Bara för att du är min kusin, bara för att du har mitt hjärta i din hand och BARA FÖR ATT JAG ÄLSKAR DIG !!!!!!!! "

Kommentarer
Anonym

klara det inte längre, klara inte att det är såhär.



2009-06-16 @ 14:43:54
Anonym

hoppas ni löser det tsm, ta vara på varandra tjejer



2009-06-16 @ 17:37:27
Anonym

HAHAH , så ful !



2009-06-19 @ 23:10:09


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!