när kommer bebisen?

god morgon ;D vaknade lite försent, så jag skippar skolan idag! pratar med Gona på msn. annars gör jag väl inget speciellt. somnade rätt tidigt igår, efter att jag kollat på tv med mamma så somna jag. idag är det den 4 juni, det är beräknat att Sonjas bejbis ska komma idag :( inshallah.. och Sonja? gud är med dig under förlossningen =)

vädret ser inget vidare ut, tror att jag stannar inne idag. jag vet att tjejerna kommer smsa senare : " kom till klocket " .. så de blir väl att åka upp en stund? KANSKE, senare. jaja får se..

och så fick jag en kommentar av en tjej där det stod att jag skulle skriva lite om mig själv o så? säg vad du vill veta, så ska jag försöka få ihop de? =) och vi kanske borde köra på en.. frågestund?
de kommer upp i nästa inlägg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!