hipp hipp hurra!

jag kan börja med att säga GRATTIS till gabbe som fyller 20 år idag.. inte långt kvar till 40 nu ;) hahaha .. hoppas du får världens bästa dag gabbe, jag menar det.
du är verkligen värd de! må du leva i 100 år till. älskar dig.


nu är jag i alla fall hemma. ska berätta om går dagen. det började med att jag åkte till bögen, vi satt och prata lite, käkade, kolla på tv. från ingenstans började jag tänka på en viss person, kände att det var något som inte stämde. så jag smsade hans kusin, som sa att han var på sjukhuset .. jag trodde att jag skulle dö! han klarade sig i alla fall.. men han var nära att försvinna.. nu är han i alla fall hemma efter att ha sovit kvar på sjukhuset.. han mår bättre - och fan vilken lättnad jag känner, eftersom att jag var/är osams med honom.. måste få tag på han!! aja, vi kollade i alla fall på film sen igår, och efter de slocknade vi. idag vaknade vi upp vid halv 11, gick till skolan sen hem till verro. kollade på filmen Twilight hos verro, medan dom var på willys och handlade mat haha.. fyfan vilken bra film! måste se 2an asså. helt sjukt. aja, sen käkade vi i alla fall. efter det mötte vi rose, sen drog dom till stan och jag, hem. nu sitter jag här, har precis fixat mina ögonbryn, ska strax hoppa in i dushen. inget speciellt händer idag faktiskt, ska bara vara hemma.

imorgon är det festa som gäller ;) ska sova hos viccy! så kommer nog inte kunna skriva på hela dagen imorgon, men kika in för jag kanske har tillgång till internet på något sätt en snabbis.

pusspuss

OCH NI SOM INTE HAR SETT FILMEN, GÖR DET!



Kommentarer
diana afram

skit bra film;)



Blogg: http://dianaafram.blogg.se/
2009-06-12 @ 00:48:00


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!