tråkigt ..

nu ska jag lägga mig i sängen med lite kaffe och invänta de nya programmet med Paris Hilton,
nattinatti!
(K)

10 FAVORITER
Dialekt: skånska och göteborgska
Mat: rosis mammas mat.
Låt: ingen favorit, men r&b låtar.
Film: shottas.
Tecknad figur: ingen speciell, typ.. nalle puh
Sport: fotboll
Komiker: shan atci
Veckodag: lördag.
Glassmak: choklad.



9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: det är okej.
Tanke: orkar jag göra kaffe?/vad skönt det skulle vara att lägga sig i sängen. och, turk jävel, prata inte för mycket på tvn hahaha.
Kläder: shorts och tshirt
Bakgrund på datan: ingen.
Känsla: ingen speciell känsla.
Tid: 18.19
Bästa sak: att jag är trött, och kommer kunna sova bra inatt =)
Irritationsobjekt: vissa människor.



8 FÖRSTA
Bästa vän: roro, arro, erna, zainab.
Husdjur: katt tror jag.
kärlek: marduk hahaha.
Piercing: örat, annars näsan.
CD skiva: britney spears säkert.
Bil: ingen :$
Ord: mamma tror jag.



7 SENASTE
Telefonsamtal: dont know
Mat: min egna kycklingpyttipanna med massor majs, gurka, salt, svartpeppar och grillkrydda :d
Dryck: coca cola
Biltur: minns nt?
Tv-program: turkiska nyheter.
Spelad låt: vet inte fan.
Köpta klädesplagg: kjol och tröja.



6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej fan.
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad: nej
Badat naken: ja, hemma? haha
Varit med på TV: ja :$
Varit med i tidningen: jaa haha.



5 NEJ TACK
Skolämne: MATTTTTTTTTTE
Mat: sushi
Musik: sån rock och punk - the same shit hahaha.
Dryck: kommer inte på något just nu, men det finns! - ÖL .. haha
Djur: småkryp, ormar, hajar o sånt.. uuuuuuuuuh...



4 SAKER
Du gör när du har tråkigt: flippar för att få upp stämningen.
Du gjorde igår kväll: sov!
Du kan höra just nu: nyheter ifrån tvn.
Du inte kan leva utan: familjen!!!



3 PERSONER
Du kan berätta allt för: viccy.
Du tycker om: familjen och vännerna.
Du inte gillar: ett par bitches ;)



2 VAL
Coca cola eller fanta: COLA.
Hund eller katt: hm.. katt.. nej, båda!



1 ÖNSKAN
att jag får en bra framtid tillsammans med mina nära och kära.




Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!