tårarna rinner

jag kunde inte hålla emot tårarna när jag klickade in på Therese Rojos minnesblogg, där hennes vänner skriver om sorg och saknad, skratt och tårar. jag har aldrig varit med om något så fruktansvärt, och är osäker på om jag skulle klara av att vara i deras kläder just nu. hennes vänner och familj måste vara otroligt starka.. kände henne inte, men hon verkade verkligen vara en så vacker, söt, sprallig, rolig ungdomstjej som gillade att hänga med vännerna, festa och ha kul.. det är så tragiskt att något sånt här kan hända men..
när man minst anar de, så händer det!

må du vila i frid
jag är säker på att du vakar över dina nära och kära.
och hoppas idioterna som gjort de här emot dig, brinner i helvetet!

Therese´s blogg
Therese´s minnesblogg



Kommentarer
diana afram

så synd :/



Blogg: http://dianaafram.blogg.se/
2009-06-16 @ 14:04:06


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!