sommarlov




nu är jag tillbaka igen! och sommarlovet är också här, fyfan vad skönt!!!! jag orkar inte ta upp allt jag har gjort, men kul har jag i alla fall haft..party party :D jag kan berätta om idag i alla fall, vi vaknade vid kvart i 8, fixade oss. hade avslutning. sen gick jag hem till viccy, satt där en stund sen så mötte jag sara och några som jag tog spårvagnen med, hem. nu är jag hemma.. trött som fan!!! idag ska jag bara vara hemma, och nån dag snart är det jag som åker till en bondhåla.. hem till kimpan! haha :) det ska bli kul. men meni, vi hörs senare. och jag bjuder på lite bilder ifrån dagarna.





Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!