sen benim herseyimsin kardesim

här sitter jag och lyssnar på lite musik, "you spin my head right round, right round when you go down, when you go down down " haha.

annars sitter jag bara och funderar över hur min bror har de.

- du sover gott just nu? eller ligger du vaken och tänker? brukar du tänka på oss? ofta? vad ska du göra när du vaknar? har du det bra? ..
jag tänker mycket på dig brorsan, övermycket. saknar dig som fan Deniz. inte alls långt kvar nu. vi ska ta igen den tid vi missat, ajt?
jag älskar dig.. jag älskar dig från det djupaste havet, ända till himlen.


du har alltid varit min bästavän
Deniz Sedef


nej, nu ska jag lägga mig i sängen med mina tankar istället.. vi hörs imorgon! natti natti.
du är min andra halva, Dempan .. glöm aldrig det! saknar och längtar efter dig =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!