samma sak varje dag

hejhej, nu är jag hemma. sitter och pratar med adelina på msn.. och gumman? du vet vad jag tycker om de, du vet vad jag har sagt åt dig. h*n är falsk! jaja, jag har precis dushat och käkat. är faktiskt rätt trött nu, jag åkte först till klocket, mötte viccy sen så kom amanda också. så cyklade vi till himpa som vanligt. ÖVERVARMT! hoppas jag kan bada imorgon =/

mitt ex kusin ropade tydligen på mig,  men jag visste inte att han kallade på mig, så jag fortsatte gå. sen när vi gått en bit säger viccy och amanda: selma? han kallade på dig! hahaha.. jaja.. varför tog jag upp de ens?

men i alla fall, jag ska sitta här en stund, sen blir de sängen. hoppas jag somnar tidigt idag. orkar inte vara uppe länge.. vill vakna tidigt, och bara dra till himpa haha.

Kommentarer
adelina

bääästa du! <3 en vacker dag kommer sanningen vara framför mig och då är det HEJDÅ med h*n.



Blogg: http://adelinaadelina.blogg.se/
2009-06-29 @ 21:08:15


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!