överskön dag med tjajjorna

hej hej, nu är jag hemma efter en lååååång sköööön dag på himpa med tjjjorna OCH staffe, den enda killen. legat i gräset och bara haft de skönt med mina tjajjor. först var jag på stan med hanna. hittade två linnen och 3 par shorts, skönt nu till sommaren! efter de gick vi hem och lämnade sakerna, sen tillbaka till stan för att möta rose och jenni. sen tog vi bussen till himpa =) la oss på filtarna och hade de skit skönt. senare vid halv 7 drog vi till klocket. där träffade jag rreze och madde så jag tog spårvagnen hem med dom :) snart kommer hannah hit också, hon skulle bara hem och prata med sina föräldrar om att sova här =) inatt kommer jag sova skit skönt.. wohoo !





Kommentarer
gabriella

MEN FÖR KUL ATT TRÄFFA DIG IDAG OM NT JA HADE SAKNAT SÖNDER MIG ASÅ . VART SKIT GLLLLLLLLLLAD BRE !



Blogg: http://gaabriellamaria.blogg.se/
2009-06-25 @ 22:13:26


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!