min dag

tog spårvagnen och mötte viccy och ungarna. senare skjutsade viccys pappa oss till badhuset. där var vi till kl 6 ungefär, sen kom han och hämta oss. när vi kom hem gick jag och viccy hem till jenni. efter de gick vi till himpa, där var feyruz och rose. senare kom jennis efterlängtade abbe dit också =) och hans bror. så vi satt där i gräset och hade de skönt bara. de kom fram en liten anka och ville ha kakor haha.. så söt. så vi matade den, men då kom massor jävla fiskmåsar som börja attackerade ankan, skrämde iväg dom jävlarna! hahaha. sen promenerade jag och viccy till parken vid 22.00. där var de lite folk, pratade med dom en stund, sen gick vi hem. nu sitter jag viccy och lilla zara här i soffan, hon ska sova med oss inatt =)

imorgon är de nog eksund som gäller, med viccy, hennes kusin och hennes kompisar.

vi hörs imorgon
pusspuss

canim benim <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!