min bästavän

jag vaknade upp vid kvart över ett, av att min älskade bästaste bästa vän ringde mig och ville att jag skulle komma och sova hos henne. så det ska jag göra idag =) har skyndat mig som fan.. borstat tänderna, tvättat av mig.. inget smink! orkar inte med de. och så slängde in en sån färdig gjord lasange i mikron haha.. för ingen är hemma och jag orkar inte laga något.

såhär lät det i telefonen
viccy: selma, gå upp nu då!
selma: jaaaa.........
viccy: NU
selma: mm..
viccy: UPP NU, jag ska höra när du reser dig upp, nu!!!!
selma: JAAA, så ??? är du nöjd?
viccy: haahhaahahhaa, ja. lägg dig inte igen..
selma: HAHAHA.. nej.......

klick

nu ska jag äta min mat, sen drar jag!
vi hörs senare,  om jag kan sitta vid datorn!
puss

nu fick jag sms : sover du igen? / viccy
hahahaha, hon saknar mig verkligen, min åsna <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!