lugn hemmakväll

brun utan sol tabletterna är bara skit, säger min mamma. så jag skiter i dom! det ska ändå bli skit varmt nu efter helgen =) här sitter jag och fryser, är hungrig och sur.. eller ja, irriterad. behöver inte gå in på varför. hoppas bara de går över snart.
jaja, de blir som sagt en lugn hemma kväll. är sugen på chips och dip, ska fråga om mamma kan gå och köpa de sen. hon är endå hos grannen så hon kanske kan göra de efter hon har varit där. (hoppas bara på att videoland eller videowest är öppet)

har legat och kollat på madicken och emil i lönnerberga :$ hahaha.. de var på barnkanalen =D de påminner om när man var liten faktiskt, då man alltid kollade på de. nu är de singing bee på 3an, dock gammalt avsnitt som jag redan har sett. på tal om tv och allt de här nu så kan jag säga att jag saknar andra avenyn somfan.. kommer de inte några mer avsnitt???

och bara för att det är midsommar kan jag bjuda på två bilder på mig, även att dom inte är nytagna!


türkiye <3


drick inte för mycket idag people! ;)
puss

Kommentarer
seelmaa

söt:)



Blogg: http://alwaysthere.blogg.se/
2009-06-20 @ 16:04:44


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!