klocket next

hoppas att de reder ut sig .. vill verkligen de.

jag har i alla fall dushat nu, dragit på mig  kläder lite snabbt. orkar inte sminka mig, ska ändå bara upp till klocket och träffa tjajorna en stund =) saknar dom som fan! men tomt kommer de kännas nu när sara är i gotland. hon är den första jag träffar jämt när jag kommer till klocket, hon är den som alltid möter mig.. ooh, häxa jävel :( .. hon skickade en bild på havet genom MMS, ska lägga in den sen så får ni se, jag är avundsjuk på den jäveln! :( men men, måste skynda mig, spårvagnen kommer strax. vi hörs när jag kommer hem. pusspuss

haha och förresten, viccy är så rolig.

selma: vad ska du göra idag? jag ska till klocket.
viccy: jag kan inte komma ut .. alla mina kläder är i tvätten :(

hahahahahaha.. och den tjejen har överdrivet mycket kläder.. jaja, hon byter ju minst 5 gg om dagen, inte konstigt att allt är i tvätten. UPP OCH TVÄTTA MED DIG KÄRRING, LIGG INTE MED DATAN PÅ MAGEN I SOFFAN HELA DAGARNA! :D

Kommentarer
Egzona

svar till kommentar nr 1: HAHAHAH jag vet jag e san hajvan, och jag svar jag har aldrig skrivit sa har snabbt i hela mitt liv, det e san insekt har,en skit stor... den e lika stor som en fagel och den ska forestalla en mygga ..HAHAHHA.



svar till den andra: tack sa javla mkt, jag ska ha dt kul har for dig me, det e riktigt varmt, kan knappt andas, men ska nte klaga for mkt haha, i sverige det e 13 grader ..

du far ha d bast!(L)



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2009-06-16 @ 18:46:43
maddis

fin blogg du har!

Kolla gärna in mig också,

ha en bra dag :)



Blogg: http://mvat.blogg.se/
2009-06-16 @ 18:56:04


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!